Herbalife
Herbalife
Reklama

Ako schudnúť po pôrode

Chudnutie  – ako schudnúť po pôrode zaujíma veľa žien. Ako správne schudnúť po pôrode? Je prirodzené, že počas tehotenstva priberiete 10 – 15 kíl. Z toho ale iba 4-7 kíl by mal byť tuk vo Vašom tele. V takomto prípade, by zhodenie nadbytočných kíl nemal byť problém.

Druhý prípad je ten, že už pred otehotnením máte nadváhu. Počas tehotenstva priberiete ďalšie kilá, a vo Vašom tele je nadbytočného tuku od 7 – 25 kíl. V tomto prípade na schudnutie vynaložíte omnoho viac energie a síl. Preto je lepšie už pred tehotenstvom schudnúť na optimálnu váhu, čo po pôrode určite oceníte.
ranný beh - ženy

Druhá stránka veci je tá, že pokiaľ máte nadváhu pred otehotnením, znamená to, že Vaše telo nie je v optimálnej kondícii a platí že tučné telo, nie je zdravé telo. To asi pre Vaše bábätko nebude to najlepšie. Schudnite pred otehotnením! Ale zdravo – nie drasticky!

Každopádne chudnutie po pôrode si vyžaduje určitú snahu. Nepripusťte si, že je prirodzené po pôrode ostať tučná. To je iba taká výhovorka, aby ste ukľudnili samú seba. Je normálne, že v tele prebiehajú určité zmeny, taktiež pribúda vek, a preto sa Vám bude chudnúť trochu ťažšie ako v 18 rokoch, ale dá sa to v pohode zvládnuť. Je prirodzené, že počas tehotenstva sa menej hýbete, radšej oddychujete a snažíte sa nenamáhať. Voľnú chvíľku si skrátite často tým, že si niečo dáte, či už sladkosť alebo nejaké ovocie – jednoducho jete aj vtedy, kedy by ste možno nemusela. Zvýšite príjem kalórií a znížite ich výdaj. A potom nejaké to kilečko priberiete.

Ako schudnúť po pôrode? Najlepšia cesta ako po pôrode schudnúť je upraviť Váš životný štýl, zdravšie sa stravovať, piť dostatok tekutín a hlavne pridať pohyb. Je prirodzené, že žena počas tehotenstva a v prvých mesiacoch po pôrode trochu spohodlnie (myslí hlavne na dieťatko a na seba zabúda). Je dôležité urobiť pri chudnutí prvý krok a začať. Potom to už pôjde.

Začnite pohybom – s aktívnejším pohybom môžete začať tak po dvoch mesiacoch samozrejme prihliadnúc na Váš zdravotný stav (poraďte sa so svojím lekárom). Ale pozor! Platí, že pomaly ďalej zájdeš! To znamená, že to hneď nepreháňajte. Ale začnite! Doporučujeme prechádzky, ľahký bicykel,……. Podľa toho ako sa budete cítiť, tak s odstupom času môžete pridať aj náročnejšie aktivity.

Pri úprave stravovania (to už by malo byť lepšie počas tehotenstva) dbajte nato aby ste jedli zdravo (ovocie, zelenina, celozrnné pečivo, ryby,……….). Na schudnutie je vhodné jesť 4-5 krát denne a menšie porcie. Nezabúdajte na pitný režim.

Zdravé schudnutie znamená – Viac kalórií spáliť ako prijať a neobmedziť pri tom prísun živín do organizmu. Verím, že to zvládnete a aj Vaše dieťatko bude radšej, keď bude mať krásnu maminu. Držíme vám palce.

Share Button
Toto je hriech nevyužiť: Zadarmo jedálniček na chudnutie za 1 minútu. Zadajte výšku, vek, pohlavie,... a hneď si môžete pozrieť svoj jedálniček. Bez chytákov a zadarmo. Presvedčte sa tu: “Môj jedálniček na chudnutie““.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Ako schudnúť - Chudnutie © 2015 | CZ | Vyhlásenie o zodpovednosti Frontier Theme

Verzia stránky Klasická | Mobilná