Nutričná a energetická hodnota pečiva – celozrnné, biele, sladké


Warning: Illegal string offset 'filter' in /nfsmnt/hosting1_1/1/8/18600a53-9518-4de2-96d3-7ca3e9a679a4/naschudnutie.sk/web/wp-includes/taxonomy.php on line 1372

Nutričná a energetická hodnota pečiva – biely a tmavý chlieb, celozrnný chleba, rožok, sladké pečivo – vianočka, závin, buchta,… Tabuľka-tuky, cukry, bielkoviny, kj, kcal

Vo všeobecnosti platí, že energetická hodnota pečiva je vyššia, preto ak chcete schudnúť tak s pečivom – chlieb, rožky,.. opatrne. Úplne pri chudnutí vynechajte sladké pečivo – buchty, závin, koláč, bábovka… Energetické a nutričné hodnoty má celozrnné a biele pečivo (chlieb, rožok, múka) podobné, len celozrnné je zdravšie.

rožok - chlieb

Nutričné a energetické hodnoty pečiva – chlieb, rožok,…

Hodnoty sú uvedené na 100g pečiva

Pečivo – 100g kcal kj Tuky(g) Cukry(g) Bielkoviny(g)
Bageta – biela 290 1190 2,2 59 8
Chlieb biely 233 980 1,5 48 8,5
Chlieb celozrnný 220 920 2 49 8,2
Chlieb ražný 201 850 1,5 50 7,5
Chlieb rascový 235 990 1 50 8
Chlieb zemiakový 233 980 1 51 8
Knackebrot 282 1180 2,2 66 12
Rožok biely 286 1200 3 60 10
Rožok grahamový 290 1220 3 59 10
Žemľa biela 290 1200 3 60 10
Strúhanka 380 1560 3,5 79 10

Nutričná a energetická hodnota – sladké pečivo

Hodnoty sú uvedené na 100g sladkého pečiva

Sladké pečivo kcal kj tuky cukry bielkoviny
Bábovka 400 1640 24 45 4
Buchty 410 1690 17 54 9
Croissant 430 1780 28 40 4
Koláč kysnutý 390 1600 16 55 5
Piškóty 370 1510 2 77 8
Vianočka 360 1470 9 61 8
Závin 400 1630 16 56 9
Ovocie – nutričné hodnoty Mliečne výrobky – nutričné hodnoty
Pečivo – nutričné hodnoty Nápoje – nutričné hodnoty
Mäso – nutričné hodnoty Sladkosti – nutričné hodnoty
Zelenina – nutričné hodnoty  – Strukoviny – nutričné hodnoty

Poznámka: Tieto energetické hodnoty pečiva aj sladkého pečiva, resp. ich nutričné hodnoty sú približné, pretože jednotlivé hodnoty sa môžu líšiť v závislosti od výrobcu

Chudnutie – ak potrebujete schudnúť, tak si dajte pozor na sladké pečivo,… najmä sa snažte jesť celozrnný chleba, rožky,… ale aj na tie si pri chudnutí dajte pozor. Pečivo je jednoducho kalorické a má strednný až vyšší glykemický index. Vhodná alternatíva je knackebrot.

Share Button

TOTO JE HRIECH NEVYUŽIŤ: Ak cítiš, že potrebuješ zmenu, pridaj sa do mojej FB skupiny. Neoľutuješ. Účinné tipy pre zdravie i peknú postavu, super komunita,… Navyše môžeš získať ANALÝZU stravovania. „Pridaj sa tu!!“

facebook skupina Herbalife




Ako schudnúť - Chudnutie © 2015 | CZ | Vyhlásenie o zodpovednosti Frontier Theme

Verzia stránky Klasická | Mobilná