Začať chudnúť vyžaduje odhodlanie, pevnú vôľu a najmä to prvotné rozhodnutie začať. K tomu je najťažšie sa „dokopať“. Pokiaľ to však zvládnete a začnete, tak Vašou prioritou je schudnúť (to je logické) a asi si ani nepripúšťate, že by ste mohli zlyhať. Teda aspoň na začiatku.Pokiaľ začnete s chudnutím a hneď prvé dni alebo prvý týždeň schudnete nejaké to kilo, tak ste nadšený a pokračujete ďalej. Táto situácia sa môže opakovať aj druhý týždeň, prípadne i tretí. Ale čo urobíte pokiaľ sa chudnutie zrazu zastaví a ručička na váhe nie a nie klesnúť. Trochu Vát to znechutí, ale pokiaľ aj po ďalšom týždni váha stojí, tak znechutenie sa znásobí, prejde až do frustrácie s chudnutia a najčastejšie to skončí vzdaním chudnutia a pomalým priberaním už schudnutých kíl. Toto sa Vám však nemusí stať po treťom týždni, môže to byť aj omnoho skôr, prípadne neskôr.

Najčastejšou príčinu zastavenia chudnutia je potrebné hľadať už na začiatku. Pýtate sa, aká je to príčina. Je ňou zlý spôsob chudnutia, resp. spôsob môže byť aj správny, ale nie je prispôsobený potrebám Vášho tela, veku, pohlaviu, rýchlosti metabolizmu, genetike a pod.

Často sa napríklad stáva, že niekto v našom okolí schudol a tak sa ho opýtame ako to dokázal a do bodky sa snažíme zopakovať jeho postup chudnutia. Môže sa to podariť, ale nemusí. Jednoducho sme iný a preto potrebujeme chudnutie na mieru. Pokiaľ skopírujete postup a stravovanie niekoho iného, tak šanca, že aj vy natrvalo schudnete je 50 na 50.

Chce sa Vám to riskovať?
Najhoršie na tom je to, že pokiaľ sa to nepodarí, tak Vás to v budúcnosti odradí od ďalších pokusov na chudnutie (nebudete si veriť) a budete priberať a priberať. Ani toto sa neoplatí riskovať.

Ako sa teda vyvarovať tejto chyby pri chudnutí?

Študovať, študovať a študovať. Pokiaľ chcete chudnúť pod vlastnou taktovkou, tak Vám ani nič iné neostáva, pokiaľ chcete maximalizovať šancu na úspešné chudnutie hneď na prvý pokus. Je potrebné si naštudovať fakty o energetickej hodnote, spotrebe kalórií, metabolizme, výžive, bielkovinách, tukoch a sacharidoch a omnoho viac. Taktiež pokiaľ plánujete cvičiť, je dôležite zvoliť si typ a intenzitu cvičenia, ktoré naozaj chudnutiu napomáha a nie naopak.

Ak si neveríte, že to zvládnete, alebo sa Vám len jednoducho nechce, obráťte sa na niekoho, kto chudnutiu rozumie (ale naozaj rozumie, nielenže sa tak tvári). Áno, bude Vás to niečo stáť, ale ak máte schudnúť natrvalo, tak sa to môže oplatiť.
Je mi jedno, či sa do chudnutia pustíte sami, alebo sa niekomu zveríte do rúk, hlavné je, aby ste nedospeli k tomu, že sa necháte nalákať na „zázračné“ tabletky (pretože si chudnutie chcete uľahčiť) alebo, že budete trpieť hladom a aj tak neschudnete. Držím Vám palce.

Najvýstižnejšie to zhodnotí veta: „Dva krát meraj, raz rež“

TOTO JE HRIECH NEVYUŽIŤ: Ak cítiš, že potrebuješ zmenu, pridaj sa do mojej FB skupiny. Neoľutuješ. Účinné tipy pre zdravie, peknú postavu, super komunita... Navyše môžeš získať ANALÝZU stravovania. "Pridaj sa tu!"
facebook skupina Herbalife

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *